valsträning

gick väl inte så bra & de va ju inte de roligaste jag varit med om.. tror jag skppar valsen på balen..

Idag fick jag även en förklaring av virre som inte var av dennavärld.. de va typ den sämsta jag hört någonsin..
Du är inge vidare bra på sånt där du.. Pratade ialf ut lite.. men är inte mkt gladare för det för jag vet att han ALDRIG kommer förändras kommer få vara me dom det här så länge vi känner varandra ialf..

På onsdag är championsleage finalen mellan liverpool & miland.. Jag hoppas liverpool vinner för då vet jag en person jag kan mobba gärnet.. För två år sennär den finalen var vann ju liverpool & linus var gaaaalen.. Haha så frustrerad över en match.. Herregud vilkakänslor killar kan få av enfotbolls match..

Längtar även till på fredag & lördag..

De ska bli fint väder i vekcna har jag hört minst 20 grader varmt & högst 23 grader...

Snart fyller jag också hihi.. Tjosan på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0