This Is Why Im Hot..

I'm hot cause i'm fly
you ain't cause you not
This is why Im Hot


Har nu ätit min dagliga frukost, det vill säga två knäckisar te & ett glad förbränningsbrus. Känner mig ganska pigg & glad idag. Fint väder ser det ut och bli också... Har tänkt på Sarah en del på morgonen också. Förstår att hon är massa arg just nu.. Men jag gillar dig ialf mitt lilla guldkorn hihi.. Har även tänk på hennes  låt hon brukar sjunga på ibalnd "I Like My Shoes, I Like My Shoes.. Oh My God Shoes" hihi du är så sööt gumman...

Har ialf lugnat ner mig endel efer gårdagen. Kändes som om jag var nån slags papperskorg som var full men som ändå slängdes mer skit i... Helt otroliga saker som slängdes i den där papperskorgen ialf haha. Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Eller i sånt fall skrattar jag väl så mkt åt det så jag får tårar..

Kul att Hanna har kommit hem från Thailand efter 2 månader.. Riktigt fräsch såg hon ut.. Skulle också vilja åka iväg nu.. Men jag får vänta 10 månader till på min långresa hahaha. 2veckor på Kosa Mui & 1 vecka i Puket..

Ska måla mina naglar nu hihii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0