*snyft*

Nu är lilla jag lite ledsen i ögat.. Virre förstår visst inte hur illa han sårat mig.. & sen fast jag är ledsen & säger alla dumma saker han gör så frågar han som ingenting om vi inte kan stryka ett sträck över dehär.. Men Virre jag sa ju till dig igår att innan vill jag ha en JÄKLA bra förklaring från din sidA.. Då säger du "ja visst jag de ville du ja" som om du hade glömt de..Asså du är verkligen inte smidig du... Du verkar ju inte bry dig ett dugg.. Om det hade varit tvärtom nuså skulle jag få ge dig enförklaring.. men så fort nåt är emot dig så låtsas du om som ingeting...

 Du är verkligen..... finner inte ens ord för de.. Är så jävla grymmt besviken för du har inte skött detta speciellt snyggt.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men säg då till honom är du är den du är. Och det är den personen som han blev kär i. Du ska inte behöva ändra dig utan jag tycker det är han som borde anpassa sig. Det är ju bara en kompis och han borde kunna lita på dig. Om han beter sig falskt mot den killen så får han ju göra det. MEn då får han ju vara beredd på att det är han själv som kanske kommer förlora på det. Det blir ju inget kul om han Niklas får reda på att viktor snackat skit om honom. Du ska iaf inte behöva ta en massa skit. Om Niklas nu skulle vilja ha dig, mer än kompis asså, så skulle väl han ha tagit chansen för länge sen. Och då hade ju viktor antagligen redan ha fått reda på det..

2007-05-20 @ 23:04:24
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0