Orkade inte skriva igår..

Idag är jag så himmla glad.. Jag e lite schozo för igår va jag super irre.. kan börja om dagen igår..

För det första hade vi balmöte på haga.. Jag tycker inte alls de e så kul & ta sig till haga de e rätt segt.. Men jag sahara & Sipsen tog oss ialf en prommis..
Nyttiga som vi e.. Vi missade skollunchen så vi åt ingen mat förän senare..
Ialf de va riktigt seg på haga.. De finns en del irritationsobjekt som man bara vill strypa..
En del tror att de e BÄST... Spec en person.. Hon tror verklogen det är hon som håller i hela balen.. Hon e ju fan fulats av alla hon ska bara sitta & hålla tyst.. CP unge..
Dessutom tyckle rkag haga e en liten skola.. Skulel nog aldrig trivas där.. Jag är ju mer för city & de som händer här så de geer passar mig bra.. Iof kungsgård skulle jag aldirg heller kunna på på & VERKLIGEN inte eber hahaha.. usch vad jag klagar..
En sak som ialf va bra igår va att vi fick MVG på projektet.. Som vi har kämpat.. När magnus frågade va vi skulle få för betyg på själva grupparbetet sa sarah "Lätt MVG" & magnus sa då ja ni fick "lätt MVG" hahaha ssåååå jaaaaaa..'

Jag & Virre var ialf igång igen igår.. Fasen va vi kommit ihop oss på senaste tiden.. kanskle 4 gånger denna månad.. vi som nästan aldrig bråkar.. Innan vi började gymnasiet bråga vi ALDRIG de fanns ingen som hette tjaffs då.. Sen när vi började gymnasiet har de bara gått utför.. Undra va de kan bero på.. Mkt har ju hänt.. Men jag vill bara att allt bråk ska ta slut.. de tar på krafterna & nu vill jag bara vara glad för allt snart är slut..
Ja ja fortsättning följer på de haha..

Jobbet var så jäävla seg igår.. inget folk på stan.. De va så tråkiiiiigt.. Hände typ inget.. så jag bytta lite kläder på skyltdockorna & finvek allt.. De va ju jätte kul...NOT..

Hade bara ätit två hamburgare & en knäckis på hela dagen så de blev inte mkt mat heller.. jag som skulle dansa kvart i 8 till 9.. De gick ialf jätta bra.. pascal gav mig en del beröm "duktig du blivit älskling".. Tack de behövde jag höra.. va ju som sagt inte på bra humör..

Men idag är jag ialf lycklig & suuuuper glad.. Körningenm gick så jääävla bra lena sa till mig att om jag skulle köra såhär nu hela tiden & kära såhär på en uppkörning skulle jag ha körkortet i handen nu.. Måste ta tag i teorin & så nu så jag kAN FÅ DE NÅN GÅNG...
Ska snart gå till frissan också & bestämma en håruppsättning tills balen..
Fick dock inte sova så mkt inatt vaknade av att de va sviiiin varmt.. svettades massa.. Sen kl 3 såg jag att jag fått sms av virre så jag smsa tillbaka så han kunde se de på morgonen.. Men fick tillbaka ett sms redan 10 min efter.. ööööö sover han inte tänkte jag.. Nej då hade han fått motorstopp i kimstad med sin MC.. Normalt att åka på natten.. Han sa då att han hade åkt ut för att rensa huvudet & att han hade fått motorstopp kl 02.00 han hade alltså suttit vid vägen en timme.. hur fan tog han sig hem inatt??? hoppas de ordnade sig måste fråga sen..
Nu ska jag forstätta vara gad idag hihih.. vill ge alla en puss & önska alla lcyak tilöl efter studenten..
KYSSAAAR hahahahahaha kan lova att jag ger som godaste kisses hahahahahahaha


Kommentarer
Postat av: :)

När jag gick på Hagagymnasiet var det också en liten skola, men attans var kuuuuul vi hade. Gemenskap på höööööööööög nivå. Men tiden kanske har ändrats? Fler linjer där nu iaf än när jag gick där.:)

2007-06-03 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0