Onsdag

Dagens citat:
Har 4 barn! Vilken slyna här inne vill föda mitt 5e?

Har nu varit och övningskört lite. Åkte med mamma & pappa till citygss. KATASTROF! Vilken kaos de va.. Fick höra av pappa att de va Wisth som var projektledare för citygross.. Micke idag får du bara + av 5 möjligt. Vi orkade inte vara kvar så jag åkte til maxi istället. Får ge det en chans en annan dag då det lugnat ner sig..
Igår övsningskörde jag också & var vädligt nära att vara med om en krock. Dock var det inte mitt fel.. Helt otroligt vad en del människor kör dåligt, och då ska man veta att det är erfarna bilkörare.. Kom ialf i en rondell där de va riktigt svårt att ta sig in.. Till slut ser jag sen som ligger i filen om man ska rakt fram &inte har har blinkat att han ska åt nåt annat håll heller.. ÄNTLIGEN! jag började då köra då detta sne huvud helt plötsligt kommer från ingen stans.. JÄVLA hooooo)(%/%¤&#()=)(& sa jag.. Mamma blev väl inte så impad av de hihi.. Hur som helst gick de ju bra men jag hade ju redan kommit ut enit i rondellen så de va bilar som nästan körde in i mig.. FAN för den som körde den volvon. Om farbror blå hade varit där hade du rykt din kossa.. Nej nu vart de lite för heta känslor här..

Tänkte nu berätta en rolig sak.. eller rolig & rolig en otrak ialf som jag fick höra igår...
Har ni någonsin hört talas om någon som gått ner 13 kg på 3 dagar?
Detta är helt omöjligt. INGEN kan gå ner 4.33kg om dagen... De som har anorexia går högst ner 2 kg om dagen & det är mycket.. Men 4.33! Man behöver väl ändå inte gå till överdrift... & sen efter man gått ner 13kg på 3 dagar så går man upp dessa kg igen snabbt... öööööö inte ens en 4 åring skulle gå på de där.. Ne ne inga tecken på detta har jag heller sett så snälla snälla sluta.. En sak om man går ner 3 kg på 3 dagar men 13kg haha. Om man ska hitta på en sån sak kan man väl ialf hitta på något som skulle kunna vara trovärdigt..
                                                                               image110
                             Omöjligt att hon skulle gått ner 13kg på 3 dagar... Det är inte ens teoretiskt möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0