NERVÖS

Imorn e balen & ända till idag har de varit strul så imorn kommer jag vara så glad att allt e över & bara njuta.. Har pratat med frisören nu så tror håruppsättningen kommer bli super & sminket.. aaaw de vill jag inte ems prata om--pratade med Malin hon som alltid sminkar mig när jag e på make up & hon sa att hon hade tänkt på mig & min gröna klänning hela veckan.. hennes planer lät ju så jävla bra.. kommer vara queen of the night haha ne vars skoja...
Har även klippt virre i veckan & måste säga att han blev ju sjukt läcker.. de bästa jag klippt någonsin så vi kommer nog bli fina.. han kommer bli jätte fin i sina kläder.. synd att han inte e lite biffigare bara hahahaha.. Ne vars alla kan inte ha en sån kropp som en viss person har hihihi.. ne vars haha.. störd jag e.. idag har jag även jobbat till kl 21.. fan va fort de gick.. folk överallt så de va kul.. Har varit helt yr idag.. köp ett armband till imorn & fixat mina naglar.. eftersomn jag redan har långa & fina naglar fixa jag sjäkv & de blev svin fint e så nöjd med mig själv.. Är även glad över malins komplemang som ska smina mig " nathalie du har så fin & brun hud.. Dem e så tunn med inga finna, tänk om tjejerna kunde vårda den som du" oooj tack.. jag tycker inte om & höra snälla saker för jag vet aldrg vad jag ska säga eftersom jag själv inte e nån som säger bra saker om mig själv.. De ända jag kan säga till mig själv som jag e stilt över e att jag gått ner nästan 10kg på lite mer än ett halvår... GOOD WORK BITCH hahaha.. Ne nu måste jag göra iordning mig så jag kan springa till hugo & ha kul..
Kommer INTE ha struntmössan på mig dock eftersom den e så jävla ful & jag skäms över dom som går omkring på stan & har studentmössorna på sig.. jag har min på mösspåtagningen & kommer ha den på studenten.. Jag vet att jag tar studenten & jag e en stolt student & min familj e stolta öve rmg de räcker för mig.. med behöver jag inte skryta om att jg tar studenten..

Ne puss på er alla mina små godingar....
Måste säga att Sarah du har kämpat på så jävla bra idag e sjuuuukt stolt över dig gumman.. Vet att balen har varit jobbig men tänk vilken bra jobb VI gjort.. Idag fick vi ju höra på de geer hur duktiga vi varit & hur glada alla elev va.. spec över ordsplacringarna.. Så VI vet ju att de är glada.. VI tre är BÄST..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0