mösspåtagning & sthlm

Igår hade vi mösspåtagning.. De va såå himmla kul.. Vi fick sjunga student sången 5 gånger sen sa lasse "mössan på för studenterna" fan de kändes helt sjuk.. Lika dans idag så sa mami "min lilla prinsessa har blivit så gammal".. naaawww mami älskar dig så mkt hhihih du e så söt.
Jag & sofia hade ialf jätte skoj.. sarah försov sog hihi sötnöt...
Lite bilder från mösspåtagningen:
image125image126
image127image128
image129

Alla va super fina...

Idag har vi varit i sthlm också.. de va riktigt kul..
Köpte en klänning & sen löshår som jag ska ha till balen & även andra gånger med när jag känner för de.. blev riktigt nöjd.. Är så nervös över hur jag kommer se ut på fredag.. shit de e ju bara om två dagar..
Detta är ialf lite bilder från Sthlm..
image130image131
image132

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja ser ju ut som en snorunge:P hehe alla andra bilder var jätte fina:D ja har inte planerat det iaf, ska ju fixa mitt hår klockan 11 imorn:O haha ska ni dit lr??? fann vi tar studenten nästa vecka och imorn är balen gahh vad vi ska festa!!!:D

2007-05-31 @ 09:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0