mitt huvud dunkar...

aaawww vilken jobbig dag.. äckel biljett försäljning till balen.. fattar inte att de e folk som kommer & säger jag vill betala på måndag.. EEEHHHdå kan inte du komma.. TOOOO LATEEEEEE!! Vi har gått ut med massa info & sagt extra att idag är det VERKLIGEN sista dagen men ändå är det en del nötter som inte fattar...
Va e de ni inte fattar egentligen??

Sen har jag stått ut med massa jobbigt som jag spyr på... Idag var det droppen kan jag lova... Tog ut min aggretion lite på körningen idag hihi.. Är kingen på att köra kan jag lova hihi.. Vill ta de där körkortet nu så jag kan fixa en bil..

Är ialf glad över att jag fått min studentklänning den är ganska fin tycker jag hihi..

Idag ville ja gå ut också men de blir visst inget med det heller antar jag.. eller får se jag ringer nån som jag kan gå ut & skaka rumpan med.. granis kanske.. men nu har ju han fått flickvän så man vet ju inte hur mkt man kan skämta med honom längre för vill inte att missförstånd ska ske.. Är så glad för min lilla granis skull thihih..
Varför kan inte alla få vara glada som du??

Suck är lite smått irriterad här känner jag.. puusssss


       image102  image103  image104
                                           image105
Min fina studentkläning. Och de andra bilderna vet jag inte vad jag ska säga om de representerar ialf hur jag känner mig just nu. Riktigt trött på allt vill säga hihi.. Puuuuuuusss

Kommentarer
Postat av: Sariiiis

Nej du det är verkligen inte lätt att ha o göra med den människan! ahahah det vet ju du med... Klänningen var iallafall suuuperfin... Du kommer äga ;D.... puss på dig sötis

2007-05-04 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0