miss svettlana = Niwee

FYYYYY FAN vad svetti jag vart på dansen idag.. SWEEETTTiiiii hohoho phuu.. Men fu fan vilken grym dans vi gör.. Idag lämnade vi roll låten & började med en ny. De vart: Busta Rhymes feat Missy Elliott - How we do it over here .. Klockren låt om ni frågar mig! & dansen ska vi inte en prata om.. Hottieeeee.. Föresten till alla som vill veta.. Vi ska dansa våran dans den 26 maj när Bikbok anårdnar vollybollturnering i folkparken tillsammans med otten.. Det börjar kl 12.00 så kom dit.. sen forsätter festen kl 22.00 & sen vidare till leche efter de... BEEE THERE....

Det är så skönt också att Q inte är granne med mig längre.. Hatar Q. Vilka gymnasie elever drar dit?? Jag vet att jag gick dit när jag gick i 9an & jag tyckte de va S*Ä*M*S*T! De e ju världens nötter som brukar hänga där hahaha.. neeaa tack gode gud för att du tog bort Q så långt ifrån mig som möjligt...

Nee nu ska jag mitt lilla swettiiee gå & duscha....

PS: Eurovision på lördag....

måste säga en sak till köpte en as rolig grej på BikBok idag.. Typ som en rödrutig dräkt.. Typ tubtopp + schorts som sitter ihop.. aas cool.. ska glida me dden i sommar lite hahahah..

Pussilipusssiiii...

kom på en sak till det finns en reklam som går såhär: Inget smakar godare än pussy hahahahahahahahahahahahahahaha de e ju kattmat men ialf tänkte bara om ni ville veta hahahahahahahahahahahaha fan va trött jag e för nu börjar jag bli töntig haha..

Puss till pussy hahah *tönt skärp dig* (som sofia skulle säga)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah aa tönti är vad du är men gullig är du med:D:p.. vi hann aldrig komma och titta på dansen men vill göra det innnan ni uppträder iaf hihi. Pusss gumman

2007-05-10 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0