Me Don´t Like

Just nu är lilla Nathalie JÄVLIGT  arg & irriterad.... är så JÄVLA trött på att du tror att ddu är den som gör allt & att du är bäst.. FUCK OFF du är inte till nytta.. Snackar skit gör du och ljuger... är så trött på dig.. jag HATAR skitsnack.. sen när det väl kommer till kritan ska de va sånt jävla gulligull.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWW skulle bara vilja knuggla ihop dig & släng dig i en papperskorg.. Du är inte NÅT för mig längre... Me Don´t Like You Anymore...............


                                                                                            FÖRSVINN DIN ODÅGA

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha du satte ord på mina tankar... Förstår hur du känner för jag känner nämligen likadaaant! hahaha odåga? Så sant!

2007-05-11 @ 00:11:46
Postat av: Virre

Vem är det som inte är nått för dej längre?

2007-05-11 @ 12:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0