mätt i magen

nu snart spricker jag för är såå mätt. Åt kyckling & potatisbitar & bearnäsås.. idag igen.. den såsen va inte igår.. eler ju iof de va de faktiskt men innan de.. mamma har chockat.. Har lite dåligt samveta för attjag var lite snäsig mot mamma i morse. Blev ju inte så glad över att jag hade fattat helt fel med körlektionen..  men jag borde inte ta ut de över henne..

Jag måste verkligen varit trött idag för när jag satt på fotvården somnade jag.. de va så skönt.

ska snart börja plugga psykologi.. har nyss skrivit klart mitt arbete i filosofi. Kan ju inte påstå att de är några jätte roliga ämnen jag sitter med nu.. Skulle hellre bara vilja mysa & ta de lugnt.. skulle vilja mysa med 4an hihihi..

Längtar så mkt till sommaren nu också.. till värmen.. jag tror de kommer bli en bra sommar.. jag hoppas ialf verkligen de..

På onsdag åker Patte & Sofia till Norge också..jag vill ju ocksåå.. Avis på er två.. ni är så fina tillsammans. Säger som Claudia sa "det måste vara Sveriges snyggaste par".. Aa faktikst. Ni passar som handen i hasken hihi. Jag hoppasjag sa det där uttrycket rätt nu..

Är lite glad för tillfället... jag vet att jag kommer få en rolig helg.. Får se vart jag får träingsverk nsta helg hihi. Sträckte mig ju eter bowlingen och har fortfarandra träningsverk i högerarmen efter det tunga bowlingklotet..

Är även glad för att DU ringde idag... De gjorde denna stressade dag väldigt bra. Att höra Dig glad är det bästa jag vet.. Nu är jag superglad..

usch vill ine gå i skolan imorn skulle bara vilja sova sova sova sova & återigen sova. Kunde inte alls sova bra inatt.. tror de kan ha berott på att jag fick sova själv.. eller så drömde jag nåt konsitgt.. Ska ialf sova tidigt idag hade jag tänkt..

Sitter även här nu & saknar Sofia & Sarah lite hihi.. skulle vilja höra Sarah sjunga shoes låten & så skulle jag vilja höra sofia säga " haha tönt" hihi..

Sen är jag tacksam att jag fick ringa & störa Granis & fråga om ena frågan på filosofin.. tack så mkt granen min hihi.. kul att få äntligen träffa tjejen din.. är så glad för din skull..

Puss till alla

image112 image113
Super trion                                                                                               Du är en klass för sig men gillar dig Granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0