Måndag

Ska snart gå till Helens & ha körlektion.. Förra gånen gick de ju jätte bra så ska försöka tänka på allt idag också..
Är positivtt överraskad eftersom vi hade stenhård fysträning igår på dansen & jag har ingen träningsverk.. Skönt de! De va rätt kul på dansen igår.. Va bara ganska trött så jag flamsade mig med Karin en del.. dansade as fult &såg muppig ut.. Sen berättade Karin om en dokumentär som gick igår på 5an.. Den handlade om världens största balle.. den skulle tydligen minst vara 40 cm.. herrejävlar... Men de visade sig att den ena killens va 34 hihihi..
Helt sjukt de där tycker jag & ganska äcklig också för den dela.. hahah hur fan bär de sigåt när de ska gömma den hahaha..
Tråkigt väder e de ute idag också.. Ingen skola dock.. orkar inte.. en del lektioner e inställda så därför får de bli en heldag ledigt för mig hihiih.. Har ju redan fått reda på stort sätt alla betyg.. Är riktigt nöjd måste ja säga..
ne n måste gå till körskolan..

image124
Gårdagens outfit på dansen hahaha ser skapligt trött ut & lite små sur.. Men de har sina anledningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0