långhelg slut..

Då var denna helg då slut.. Måste säga att de varit en jätte bra helg.. torsdagen & fredagen var super duper.. Lördag rolig & idag ska jag fika med sofia & sarah.. & plugga också såklart usch.. & sen dansa.. Hårdträning är de som gäller idag såg jag.. Sånt gillar ja hihi..
Det har dock blivitvärre med Virre.. Jag trodde att vi höll på & bli sams.. Men igår när han hämtade mig från stallet så slutade det vädligt olyckligt... Men men vad ska man göra.. Det var inte mitt fel...

Nej nu ska jag skriva lite om schizofreni & sen bär de iväg till fräcka hihi.. saknar mina flickor massor..

Kommentarer
Postat av: modejouren

skönt med långhelg!
lev chict

2007-05-20 @ 12:51:06
URL: http://modejouren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0