kan någon förklara för mig...

Förstår mig inte på en viss person har  nog aldrig varit med om någon som ljuger så mkt...
Det är lögner hit & dit & dumma förklaringar som man bara tycker är onödiga. Herregud kan DU bara sluta. Jag undrar om du verkligen är så dum på riktigt så du tror jag går på dina lögner &ska tycka synd om dig.. Nej du vet du vad... Varför ska jag tycka synd om dig för det gör du ju så mkt själv så det räcker 10000 gånger om... & en sak till jag hoppas inte du kommer sista dagen & säger "aa men jag hade fixat vet inte varför dom inte är här" för då kommer du sätta dig själv &mig i en situation som kommer bli för jävla pinsam...
Förstår mig inte alls på dig längre....
Kan jag bara få svar på hur en människa kan bli så... Psykopat! Det stämmer nog rätt bra in på dig..
& hur kan du säga att jag är svinig? för det är ju fatikst bara förnamnet på vad du är....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag akn förklara för dig... hahahah mytomani är förklaringen... Det går inte att göra någonting åt... Det är bara att leva vidare med sitt liv och skratta åt personen... du e bäst

2007-05-04 @ 00:01:43
Postat av: Sarah

Jag akn förklara för dig... hahahah mytomani är förklaringen... Det går inte att göra någonting åt... Det är bara att leva vidare med sitt liv och skratta åt personen...

2007-05-04 @ 00:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0