Irriterande...

I morse när jag vaknade kl 8 var jag vädligt lugnt & skulleäta min frukost. skulle ha kör lektion kl 9.25... trodde jag jaa.. Det visde sig att de va 8.45 jag skulle göra.. SHIT panik & stressad som ett as vart jag men jag hann ialf.. Men förlektionen gick åt helvete.. Gick inte alls bra idag.. de kanske va pga att ja stressade & fär att jag varit irriterad..

Åkte sen ialf till skolan & hade filosofiprov.. usch va tråkigt de va men ganska bra gick de väl...

Sen skulle vi ha natur prov men nisse var tydligen sjuk de va ju ialf skönt att slippa de provet då..

Sen är jag så himma irriterad på Virre.. Du säger att du ska sluta dryga dig & vara snäll mot mig.. så säger du alltid men du gör gång på gång om samma misstag & då blir de som de blir nu... Detta känns ju hopplöst så vi får se vad som händer...

Det ända sköna jag ser feam meot idag är fotvården sen ska jag göra klart filosofiinlämningen som vi har till imorn & psykologiinlämningen som är till på ons.. jag orkar inte mer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0