hatar 1maj

Jag vet inte vad jag ska säga om denna helg.. Leche va ganska kul ändå.. Igår vart de inte riktigt som jag hade tänkt.. Men de va trevligpå Hogo ialf.. Andy va apfull som vanligt.. Sällan min brorska bli de.. & Även Danne var ganska rak han med..
& så kom då denna dag.... 1Maj...
Varför varför varfööör skulle jag råka ut föt nån slags känslostorm idag?
4-5gånger var jag nära på att stor böla på jobbet.. Hallå NATHALIE du jobbar för fan... SKÄRP DIG! Men nej då de skulle fortsätta.. Jag kan inte rå för de men detta var bara pga en viss person... Jag vill vara så stark & visa mig kall men ändå ska dulyckas tränga dig in i min själv & hjärta & bara förstöra allt jag byggt upp i mitt huvud.. Har saknat sönder mig efter dig idag.. Jag ville hela tiden att du skulle gå förbi mitt jobb.. Jag ville så gärna bara höra din röst idag... Herregud! Varför ville jag de... Jag orkar inte mer... Jag trodde allt va bra nu men djupt djupt inne i mig är det nåt som inte stämmer & jag vet inte vad AAAAAWWWW...
Är fortfarande gråtfärdigt.. Vill ringa till dig nu & bara tjuta massor & säga att jag inte orkar mer kan inte bara du vara som vilken vanligt människa som helst vill jag säga...
Va e de för fel på mig??? Jag har aldrig upplev detta såhär stark förut tiden efter allt... Jag trodde verligen att jag var tillräckligt stark nu.. Men aj aj aaaaj vad fel jag hade.. Jag måste skärpa mig nu.. Känner mig minst i hela hela världen.. Kan inte nån komma hit & bara ge mig en kram...*snyft*

*suck* va jobbig jag är......

                                                              image99 image100
hade kul hos sofia.. men är ett nervvrak......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0