grått

det är så tråkigt med regn.. de verk visst aldrig slut heller. Nu är jag kas med svenskan.. skönt de...
g fick jag en kommentar somg garvade gärnet åt. "nattis när du föddes deg det eftersom gud blev så ledsen för att hmist en ängel" hahahahahahha eee den haju inte hört förut loooser...
Även igår fick ett rätt roligt sms av en okänd som jag inte kände igen  nummmr på: " Vad skulle du göra ifall jag kysste dig när vi träffades?" öööö kanske sparga ig på åt känsligt ställe. vad e de med folk idag.. Jag är inte intresserad fatta...

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe klart du inte tråkar ut mig. Glad att man kan vara till nån nytta haha eller nått :P men varför är adde på hans sida? förmodligen har han väl bara hört viktors version o så kanske inte allt har kommit fram. förstår att du är arg på honom. Men ni hade ju vals idg.. hur gick den då? allså mellan dig o V. ses imorn.. :)

2007-05-21 @ 21:32:38
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sarah

Hihihi jag tror jag vet vem det är ifrån! URK isåfall haha! Läängtar till fredag, det ska bli så mysigt... Jag skippar nog också valsen. MMM tänk dig nosen i hans hår... FY FAN VA VIDRIGT hahahahah pusss på dig gummsan

2007-05-21 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0