gott & blandat

namn: Nathalie
födelsedag: 3 Juni
födelseort: Norrköping , om du menar BB
uppvuxen i: Norrköping
bor: fortfarande Norrköping
ögonfärg: Blågrå
hårfärg: ljus slingat hår men några slingor som bryter av i mörkt
längd: 1.56

FAVORIT
färg: blåå
plats: landet
bok: har ingen
spel: Oh .. Tekken 4 hihi
drog: kaffe : P
fordon: golf
affär: BikBok, Carlings
CD: För tillfället Timbaland (Shock Value)
artist: Har många många mångaaa
aktivitet: springa för livet , haha

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: jaa
gnälla: mjo de måste jag erkänna att de händer
skrika: nae
sova: för ofta
klä dig i svart: inte helsvart villl ha lite fä på tillvaron hihi
gå till kyrkan: nej .
röka: nej.
ljuga: nej eller nån vit lögn om man inte orkar träffa nån/några om man inte orkar träffa några jobbiga människor
hata folk: jo
lita på folk: nope finnt några undantag men det är inte många

NÄR
läste du en bok senast: sommras
var du på konsert senast: 50 cent konserten
köpte du något senast: hm , händer typ nästan i stort sett varje dag hihi
svor du senast: för 10 min sen, slog i foten (klant)
sjöng du senast: igår
klagade du senast: igår

VEM
saknar du: hihihi *generad*
vill du slå: prata inte om henne
kramade du sist: mami
sårade dig sist: hmm måste nog varit Virre tror jag
vill du bli galet full med: Grahna , han har aldrig varit full
gjorde dig riktigt glad senast: 4an hihi
fick du sms från senast: Rally
ringde dig senast: Virre
är vackrast på jorden: jaa du ... måste vara jag ;)

HAR DU
förföljelsemani: nää
tvångstankar: kan jag inte påstå
färgat håret: ja
brutit några ben någon gång: räknas spricka?
några piercings: nja, i örona
egen dator: nej de e allas
gjort bort dig rejält: ja, för många gånger
bra självförtroende: sometimes
komplex: mm
kysst någon: oo jaa
varit/är kär: JA
rymt hemifrån: nej nej
tuttat eld på nåt: hihi de skulle jag aldrig göra

HUR
går du: fort
svarar du i telefonen: "Hej, det är nathalie" "nathalie"
mycket pengar har du: har så att jag klarar mig
ofta bäddar du sängen: varje dag
ofta städar du: plockarlite varje dag men storstädar 1 gång i månaden
många stör du dig på: det finns många

TROR DU
att du kommer bli något: Ja!
på gud: Nej
att det finns nått efter döden: hmm kanske, men jag tror inte som Ulla att man föds på nytt
på rymdvarelser: hahaha , som Alien eller ?!
att folk tycker om dig: ja det  jag någ.. hoppas ialf hihi
på ett liv efter detta: Nope


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0