Förstår inte.. besviken

DU sa till mig att ni va vänner först.. Visst ni kanske va de men jag lärde också känna denna person så jag förstår inte vad du menar när du inte tycker det är ok att vi umgås.. Det är lika mycket min vän som DIN..
Du hetsar om att denne person så fort jag ska hitta på något med personen i fråga.. Sen är det en till sak.. DU säger att personen är falsk och har gjort dig saker.. Varför då i %%&¤%&(/)( är du med denna? Aa visst du fick reda på lite saker som du inte fick säga, ok då förstår jag att du inte sagt till personen.. Men då behöver ju DU inte umgås & låtsas om att du gillar personen.. Det är väl bara & ta avstånd & sen säga att ni glidit isär..
DU ska ALLTID börja bråka med mig så fort du är arg på denne person.. Varför? Vad fan har jag med det att göra? Du blir sur för att vi också är kompisar & då jävlar ska jag få all din aggretion på mig...
DU gör mig besviken gång på gång.. snälla kan du bara inte sluta för en gångs skull...
Eller DU kanske vill att även du & jag ska säga upp bekantskapen..??
Jag HOPPAS VERLIGEN du tänker över allt... Ibland verkar du inte tänka alls men kan lova att det kan vara bra & göra det för en gångs skull.....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Öhh.. Har jag gjort nått? :S kände mig lite träffad av "Visst ni kanske va de men jag lärde också känna denna person "

2007-05-20 @ 15:50:25
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0