Fina minnen förföljer en alltid..

Kommer du ihåg första gången vi träffades? Jag gjorde nog bort mig lite tror jag.. Eller egentligen inte, jag tyckte bara att de va pinsammt.
Men egentligen om man tänker efter så var ju faktikst inte det någonting med tanke på vad jag sa till dig dendär gången. Dummare fråga får man nog leta efter. Idag skrattar jag åt de fortfarande och jag vet att du också gör det eftersom du brukar ta upp det ibalnd när vi ses..
Igår var jag verkligen så glad.. Lite jobbigt att prata om en del minnen bara men de va ialf skönt att få prata om dem ialf..

Igår fick jag ialf bekräftat vad det var med dig som va så speciellt.. Ditt leende! Det var så fint och jag blev så glad men samtidigt lite generad när du tittade länge & log. Konstigt att jag blev de för vi har ju ialf kännt varandra länge nu. Jag vet även att du är en sån himmla snäll människa. Men även du har sidor som gör en chockad. Det har vi alla för visso. Även jag har ju visat sidor ibalnd som även JAG i fråga sätter. Men de va ialf skönt att säga till dig varför jag betett mig som jag gjort. då fick jag ialf det ur mig & jag kände mig 10kg lättare. Egentligen var allt jag sa till dig igår skönt.. Trodde aldirg jag skulle våga öppna mig så mkt för det har jag aldrig gjort till nån förut.

Jag är ialf glad för gårdagen och den slutade bra också så idag är jag super glad.. Börjar dock bli lite förskyld, och det kan ha med att göra att jag satt & frös igår lite efter halvarsglassen*mumsii*..

Nu skjag snart åka & äta grillad kycklingfilé.. har bara ätit gott idag.. Åt ju vindruvos & jordgubbar ed Sarah i vasaparken förut.. Men egentligen bord ejag inte äta så mkt mer idag för jag börjar känna mig lite tjock.. borde egentligen ut & motionera.. hr blivit lite slapp i veckan.. Men imorn då jäklar ska jag ut & springa hade jag tänkt..
Pusss



THE END

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0