filosofi suger stjärt...

va tvungen att ta ett break nu från filosofin gud va tråkigt de e.. man blir ju nästan psyk när man läser om Barkely. "om man har en katt & ser den så vet man att den existerar, men när man sen lännar huset & då inte ser katten mer så slutar den existera" haha helt sne..

Fick även ett jätte gulligt sms ikväll som gjorde mig jätte glad...de stod såhär "något sötare än dig kan man inte tänka på "ooj hihi blev lite generad.. Har blivit genar ganska många gånger denna helg.. men jag är ju lite känd för att bli röd... hihi ganska roligt att mine skrev om den tjejen som lätt blev generad i klassen i klassdikten som ska vara med i gb katalogen.. Tycker att dikten som sarah & sofia skev om mig va jätte gullig.. blev så glad..

Idag så gick jag inte upp förän kl 3 de va såå skönt & mysigt hihi.. de va länge sen jag vilade ut så länge.. Rätt normalt att äta frukost halv 4..

Blev rätt irriterad i lördags också på jobbet.. de va en farsa som nöp mig på rumpan.. sicken jävel.. en sån vill man ju bara nita men eftersom man alltid ska vara trevlig och inte vill bli av med några kunder så fick man stådär & le & se dum ut.. JÄVEL!!

Funderar även starkt på att lägga ner lunar känns lite som att man kommit över de där..

nej nu sk jag plugga inegn BLÄÄÄÄÄ

pusss

image111
 Nu jävlar ska jag bli brun till studenten

Kommentarer
Postat av: :)

Näääääääääääääää! Lägg inte ner Lunar!!!!

2007-06-03 @ 18:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0