Efter regn kommer solsken...

... jomenvisst stämmer de.. idag har de varit en rutten dag ,men nu kom solen fram.. har inte varitpå något vidare humör idag efter körlektionen gick sådär.. men har kört nu med mamma & de gick bättre.. Kändes som IVn idag var rätt onödig.. kom dit & jag var inte spec sugen på vollyboll eftersom det regnat.. Men jag & virre tog ialf en promenad.. & pratade ut en himmla massa.. Han e rätt dålig på diskutioner dock.. jag vinner alltid haha nevars men han e rätt dåligpå sånt men de gick väl hyffsat så vi är ialf sams.. kanske e en fördel så vi inte bråkar på balen.. Skönt ialf att vara någolunda sams..
Har även varit på helens nu & pluggat teori med Nedim.. hahah vi är så jävla dåliga haha.. Jag får alltid 1poäng från godkänt & han får alltid nåt på 45.. men idag fjorde han underverk & fick 50 hahaha.. Han e lite rolig tycker jag.. Vi har ialf bokat en ny tod för datan.. Han frågade även om vi kunde boka provet tillsammans.. haha så söt.. han kan inte riktigt klara sig sjäkv så jag får vara en extra mamma hahahaha..
Tror jag ska duscha nu & raka min a hairey scary ben hahaha..
Sen har mamma lagat bakad potatis & lövbiff med ost & skinda emellan.. vaaaa gott..
Har även tänkt över Norge en del.. är ganska sugen måste jagsäga.. kanske ska söka till WoW i Norge.. hmm skaspinna vidare på detta hahaha.. Lite roligt sällskap e de ialf.. ev sarah & garanterat Patte & sofia...

pusssipuss alla..

image117
Lite ful bild.. de va ju inte direkt igår hahahaha.. ser ut som ett stort fetto.. Jag kan ju söka in som säl i Kolmården i sommar ahahahaha

Kommentarer
Postat av: Emelie

hmm va konstigt.. men det är väl så att han står på kusinens sida.. lättare så kanske.. vet inte.. men pratade ni ut idag då? gick det bra? Hoppas det löser sig snart inge kul om det ska va sådär ju.. hehe valsen för mig o marco går väl så där. men men han lär väl dansa salsa på balen istället :P hahaha segt det va på ivt idag men fan vilket skönt väder det blev ikväll :) nu är det fan inte långt kvar tlll studenten!!

2007-05-22 @ 20:48:09
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: sofia

hihihihihi guuummssaaan vad sugeeeeenn och nervös jag blir när jag läser om oslogrejen, jag ringde hem till dig igår vid 10 på kvällen men då var du och mös med virre:p pusssis

2007-05-23 @ 11:11:32
Postat av: Emelie

Precis.. o om han inte vet nått om ert förhållande ska han ju inte ta ngons parti. Okej för snart är ju balen.. inte så kul om det är lite spänt mellan er då. O ni hade ju bokat thailand resa också..? haha ne.. det lbir ingen salsa för mig iaf haha. halkan gick jättebra.. det va jättekul verkligen! min handledare sa att jag va den bästa på hela dagen :D haha. Men fan va vi snurrade en gång.. som väsrta berg o dalbanan haha.. o jag som hade varit så nervös innan :P det gick ju som en dans. dock inte vals. :P

2007-05-23 @ 18:02:30
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: Sarah

mmm det tror, eller veeeet, jag med hihih... Nee det får vi verkligen inte göra.. =)
Jag kan dock aldrig besluta mig helt om Oslo... hmmm pussinuss

2007-05-23 @ 18:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0