dåålig dag som blev en jätte bra dag..

Igår så gick ju jag då i skolan som vanligt.. Hade bara en lektion så jag slutade efter första lektionen.. så skönt var det.. Gick sedan lte på stan & köpte mig ett par skor på din sko.. jätte fina.. eller de e ju inget spec men sköna & ganska grymma..
Hur som helst när jag var påväg hem från stan ringer virre & säga att han MÅSTE komma hem till mig..
När han är hemma hos mig början han herja som faaan.. han ska alltid ta saker såfel.. Han t aaldet värsta om saker.. Blev ialf ganska besviken på honom eftersom han sa en del som han inte borde ha sagt.. Det kommer han få äta upp lääääänge & få höra lääänge..
Glöm att jag ska vara med dig i hekgen ialf..
Detta förstörde ialf dann e aning & jag var väl inte jätte glad när jag gick till jobbet.. + att jag skulle jobba till kl 19.. *suck..*

Efter jobbet så gick jag ialf hem.. & jag vet inte vad som hade hänt för när jag kom hem hade mamma lagat antrikot & pomme med bearnäsås.. VAAAA GOOOOTT.. Mamma brukar bara äta nyttig.. & frågar man henne om pomme säger hon "naaeee nathalie".. Men hon hade tydligen blivit supr sugen hihi.. nammmm nammmm..

Efter jag hade ätit gick jag till hugo & drack några corona & en cider & bowlade.. GUUD va kul de va.. Detta gjorde mig super glad.. blev en jätte bra avslutnign på min fredag... Ölen corona är verklogten supergod...........

nee nu ska jag börja ladda inför eurovision hahaha

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mitt hjärta, det är du gumman... Tack för din fina kommentar :)... Jag lömde min mobil hemma idag, det blev så stressigt... Jag ringer dig imorgon... Måste plugga då också :( blää... ha det bäst i kväll puss puss

2007-05-12 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0