äntligen lite värme & sol =)

Då är de äntligen fr3edag.. är så glad för idag gick körningen bra men teorin gick lite sisodär har jobbat 2-5 & de gick superfort eftersom de va super such på stan idag.. När jag kom var det 5000 nåt i kassannär jag gick hem 3 timmar senare var det 13000 ikassan.. Undra vad det slutar på.. Snart börjar studentenveckan också.. Idag pratade jag med Martin och snmälde min klass till ottenbrännbollen hihi ska bli rätt kul faktlist.. Martin är alltid så rolig.. han är ju lite som en bror eftersom Han & min bror är super vänner sen de va yngre.. "hallå damen" säger Martin alltid hihi.. Damen jo jo man tackar hihi.. LÄtar till dennakväll också hihi.. Sen är jag ledig HELA helgen.. guud så skönt.. Snälla snälla snällaaa blir fint väder för min skull hihi..
AWW är så glad idag hihi..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej.. Tack för kommentaren. Det värmde verkligen :) puss puss ha en bra helg

2007-05-18 @ 19:02:37
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0