Annorlunda..

Fick en fråga idag om de va en kille som fick ha klänning på sig på balen.. hhihi va sött.. klart man inte kan säganej till de.. en del killarär ju mer åt de femenina hållet & om de nu känner för att ha klänning så är det väl självklart..

Idag har jag även köpte födelsedagspresent till mami som fyller år imorn hihi.. Är jätte nöjd med mitt val måste jag säga.. Träffade även Robbe när jag köpte presenten eftersom de va han soms todi kassanpå sister/brothers då. Kul att prata med honom lite de va ju faktiskt inte igår..

Virrekomäven til stan & höll mig sällskap.. eller aa kunde ju gått själv eftersom jag inte var allt för glad på honom.. vi blev väl ialf lite sams men jag visar fortfarande att jag är besviken. Så jag var väl inte den vanliga glada lilla Nattis som han fick gå med på stan.. But you know why...

Ska snart dansa också för sussi.. Ska ha belett & jazz träning & även teknik.. så idag är kvällen outfit legins hotpants svart träningslinne & grått linne över de.. Med andra ord tighta kläder eftersom hon vill kunna se att man spänner hela kroppen hihi.. Jag som inte gillar att ha för tight på mig.. Känner mig som världens fetaste gris.. Hon brukar säga att den som inte spänner HELA kroppen går jag & petar upp ett fingen i ändan på & vem vill ha ett finger inte jag ialf hihi..

Ska även ta & berätta en sak som jag känner attjag tjata sönder mig på här på bloggen.. ska plugga psykologi idag.. Igen.. Undra nr detta är över..

Idag på filosofin upplevde jag att de var lite småjobbigt.. Våran snuskgubbe till lärare Sylve pratade bara om "snoppar" & "slidor" som han sa i var & vart annat ord.. "I antikens grekland fanns de människor med två snppar & kvinnor med två slidor & människor med både en snopp & en slida(tvåkönad). Efter många år delades dessa.. Alltså idag när man blir kär så letar man alltså efter sin borttappade snopp eller bortappade slida" Det sylve då menade med det var att när man blir tillsammasn med sin livs kärlek har man då hittat sin bortappade snopp eller som han så fint uttryckte de sin bortappade slida.. Jag höll på att dö och undrade när han skulle sluta prata snoppar & massa annat... Jag har absolut inget emot att prata sex med vänner & så men Sylve 50 år är de jävligt äckligt att sitta & lyssna på...
Lika dant när han berättade för oss att han hade varit instängd på ett hotellrum en hel vecka i italien för att nuppa med dåvarande tjejen.. Usch vill inte höra om Sylves sexliv..
Sedan gav han även ett bögexempel idag då sa han såhär "I antikens grekland var det bara massa homosexuella.. man tyckte bara att filosofer var de bästa. Det var då män som tröck på ynglingar.. alltså det skulle vara så att Jag (sylve) var herren och satt på ynglingen johan grahn" usch tänkte jag nu får han ta & sluta innan jag måste gå & spy..
Jag fattar inte.. han måste ju vara helt galen.. tycker synd om hans fru & undrar va de e för översexuelltbarn han kan ha.. Ne nu lämnar jag sylve...

ska plugga nu innan dansen.. ska få våra wild dancers overaller idag hihi..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0