Allt & inget

Look at this face 
I know the years are showin?
Look at this life
I still don?t know where it?s goin?
I don?t know much But I know I love you
And that may be all I need to know
Look at these eyes
They never see what matters
Look at these dreams
So beat and so battered..
So many questions
Still left unanswered
So much I?ve never broken through
And when I feel you near me
Sometimes I see so clearly
The only truth I?ll ever know
Is me and you...
Look at this man
So blessed with inspiration
Look at this soul
Still searching for salvation
I don?t know much
But I know I love you
And that may be all I need to know
I don?t know much
But I know I love you
That may be all there is
To know





 
Håller nu på att plugga samhäll.. Drogarbete.. 
Visst det är väldigt intressant men också väldigt jobbigt...

Hade en kompis som jag var vän med när jag var liten,
det vill säga 7-9 år som dog för några år sen i överdos..

Helt sjukt egentligen... Skrämmande! Jag HATAR droger.. Blundar för allt sånt...
Men vet att det är fel & blunda..
Man kan ju inte blunda för verkligheten.
Speciellt kan man inte blunda för något man vill göra någonting åt...
Ne ska göra klart detta förbaskade arbete NU orkaa inte ha det hängandes på mig längre...

Undrar en annan sak nu också..

Hur säger man till en människa om man tycker att denne utnyttjar en person?
Jag tror att jag skulle möta ett argt beteende
om jag sa de till denna person. Jag tycker du utnyttjar en person som gillar dig.
Men person som är väldigt snäll men som jag
tycker du borde låta gå vidare utan dig..
Visst denna person kanske inte känner sig utnyttjad för att denne inte
insett de ännu. man jag kan säga de att jag vet att du gör de..
Grejen med dig är att du ser inte dina fel..
Du tror att allt du gör är rätt men så är det inte.. 
Om jag var i din situation skulle jag göra ALLT du gjort annorlunda..
Du är ett plåster & en utnyttjare!
& Jag förstår inte varför en del saker har blivit så speciella NU helt plötsligt..
Förr brydde du dig inte alls om sånt... KONSTIGT haaaa!
Det har nog blivit lite för mkt av de goda på senaste tiden..
Du blir arg för saker men jag kan faktiskt förstå de som är mot dig..



ja ibland är du allt bra rolig.. svår att förstå sig på men men..
jag har känt dig ett tag nu men ändå vill jag inte säga
detta till dig för du kommer inte förstå bara bli arg..
kanske lika bra att låte det va så får det bli som det blir??
Som sagt I don´t know much but I know I love u.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0