....

Nu har jag ätit kyckling gratäng & sallasd.. är ganska segför tillfället efter att jag joggat ett varv runt strömmen.. men rätt mysigt va de ändå.. Fint väder, volymen på högsta nivån i Mp3n, bra musik & andra joggande människor som var Stötteäven på en blonda killen (andreas tror jag han heter) från JC som också va ute & joggade.. Han sa då "WOW är du också ute & joggar haha" JÄÄÄTTEE roligt.....not.. Hahaha jag sa de då att de va på tiden att han va ute & sprang för jag tyckte att bilringen började komma fram. Han fattade dock att jag skämtade för han är ju ganska vältränad. Roligt ialf att söta på ensom jobbar på stan.. Tycker att de ska bli lite tråkigt att Rikard vakten på stan ska sluta.. Han är ju så rolig.. Vem ska komma in & skämta nu? Men de går nog ialf.. Imorn tänkte jag gå ut & gå inna  frukosten & sen är de skola & sen pass med Sofia.. Nu ska jag ta mig i kragen.. Har legat &atatmig nnua.. Fyy skäms.. Vill ju inte gå upp nu när jag fått en aceptabel vilkt det vill säga 46.5-47kg...
Nu ska jag plugga lite.. BLÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0