Vilken Helg...

Då var helgen slut då.. fasen va fort de gått.. Är riktigt nöjd med min helg hihi..
 I fredags så förfestade vi tjejer här ( sanna, sanna, sarah, sofia & Karin)
Sedan ringde grahna hihi så han kom förbli.. tror de var för att min kusin sanna var här.. han tycker ju att hon är sååå heeeeet hahaha grhana grahna.. alla tiders tjejtjusare.. Bara det är nåt med stora bröst så blir grahna kåtis hahah..Sedan ringde vicke mg.. de va ju jätte kul honom har jag juinte fetsat med på as länge.. min föredetta granne hihi saknar ju dig på gatan hihi.. Så han kom hit med Z & Filey..haha fan va kull Filey va.. Den lille fyllekaja & han som säger att jagär en fyllekaja,. Prata för dig själv du hihi..
Sedan gick vi till Otten de va ju rätt skoj men vart lite segt mot slutet.. Men roligast var det hos mig ialg hihii..
           image5     image6     image7


Lördagen då haha jag va judå jävligt seg hihi men som vanligt dagen efter vaknar jag svin tidigt.. Hur kommer det sig.. det undrar jag.. skummt ialf! Sanna sov ju över ho mig så vi tog de lugnt.. vi gick till "Trend" & tog mått på mig & så eftersom jag vill sy upp min studentklänning där.. Skönt att jag fixat de nu med.. Sen på kvällen drog jag till WoWs butichef linn.. Va riktigt seg då med men de va bara att börja dricka hih.. Hon hade riktigt sköna kompisar där.. Göteborgs butikschef, Jönköpingsbutikschef & Stockholms butikchef sen va de ju jag & Sandra.. Hihi riktigt trevlig måste jag säga.. Vi satt & drack riktigt mkt.. Janette från Stockholm ville att vi skulle köra ett spel som tydligen heter "Vattenfall" Tydligen nåt fyllespel på kortlek hihi.. Hon påstod att hon lärt sig det spelet på ett bondeställe i Mora som hon uttryckte sig hihi.. FY FAN va full man vart hihi.. De där bondespelen verkar ju fungera super haha.. Sen ringde Sofia så vi drog till Palace hihi.. Lite gammalt folk för mig & Sofia så vi drog till Leche.. haha De va ju riktigt roligt måste jag säag.. Vilket jävla drag haha & bra myusik så det kunde inte bli bättre.. Hihi när jag kommer dit stöter jag på Carlings Kattis & Bikbok claudia haha fan va fulla de va.. De brudarna är ju så jävla sköna hihi.. Träffade även Elias.. han e så snäll.. Men bäst av allt var att jag hade Sofia där så vi gick in till dansgolvet & gjorde de vi skulle "shake ASS" haha.. Fick ju äve höra av nån lationo killesom var nån slags hiphopare att jag hade klockren kropp.. tackar tänkte jag.. tråkigt att jag inte kunde söga desamma hahah ne vars han va ju sn
ll.. Han ville attjag skulle ha hans keps så jag dansade loss & trodde jag va en riktigt G hahahahahaha.. Nattis the gangstaaa.. hmmm nee vars skulle inte tro de haha.. Men fan va kul de va hihih..image8  Vi två är verkligen BÄST på fest eller va säger du Sofia min skrutta?! hihi

Idag är det ju söndag då.. Vaknade vid halv 9.. var ju tvungen att stå på saltängen idag eftersom de hade någon gruscup där.. & eftersom WOW sponsrade den cupen så fick jag stå där & sälja & sendela ut pris till de som kom 1a i cupen.. Måste säga att de inte va npn höjdre hade gärna sovit kvar i min säng.. hahahah men men.. Hihi när jag kom dit så sa han som höll i cupen att jag såg riktigt sliten ut.. vad menade han med det.. jag som har tagt de så lugnt i helgen...NOT hihi.. riktigt skön snubbe.. menändå de va segt att vara där hihi...

Men om jag skull samanfatta denna helg så måste jag säga att den va riktigt roligt hihi.. Känns som om jag kommer vara fylleseg i 1 vecka nu hihi.. Skönt att jag har sovmorgon i morn ialf hihi..

Ne nu ska jag dra mitt strå till stacken & avsluta denna blogg med en riktigt rolig bild från i fredags hahahaha.. CIIAAAOOOOO...image9  Z hur full va du i fredags?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0