Vilken dag

Idag vart det inte mycket till sovmorgon fats man var ledig hihi.. Började jobba kl 9.45..
Gick ganska segt i början men de gick bättre sen ialf.. & det var rätt kul när praoeleven kom hit hon är rätt skön måste jag säga.. lite blyg kanske men ändå.. Jag hoppas vi slog 20% bonusen..

Sedan träffade jag min älsklings sanna idag också.. fan vad kul jag har med dig.. säg nån gång jag aldirg skrattat med dig.. Sarah var också med.. min lilla sötnos sarah..
Sanna följde med mig hem sen efter stan... vet inte om vi bara var trötta eller om vi måste erkänna att vi har jävligt dålig humor..eller enligt oss är den ju riktigt kul hihi.. 
Länge sen jag garvade så mkt hihih.. usch har fan så himmla kul med dig...


Har även pratat  med Snoppie idag..De va riktigt skönt att prata med dig måste jag säga...
Gillar när DU tar intiativ och ringer & frågar om vi ska hitta på något... Skönt att vi kan prata ialf..

Nej nu ska kolla lite tv tror jag hihi puss & hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0