Vårväder =)

Idag är jag så otroligt glad.. solen lyser & "Halvars" har öppnat.. Då är våren här.. Halvars måste ju vara De Geers inneställe haha alla går dit på rasterna &köper glass.. myspysigt..

Är fortfarande lite seg efter helgen.. Men det är det vär hihi var ju så kul.. Synd bara att inte Emelie kunde följa md skulla ha varit roligt.. Men Hon lovade till nästa gång så upp till bevis hihi ne vars men de va synd ialf..

Idag har det väl inte hänt nåt speciellt har haft natur hihi peter jensa & grahna redovisade hihi. var rätt kul & se peter.. hihi han är ju så charmig när han redovisar hihi.. Det bästa var när han förklarade att sjukdomen han redovisade om hade blivit lite vanligare sen den upptäcktes.. han sa de att man kan jämföra det med en blomma som kommer ut från knoppen hihihi.. ganska roligt.. .. hihi han är för goo..
Sedan har vi ju faht filosofi med sexfixserade Sylve.. skummare lärare får man ju leta efter.. Förra veckan berättade han om drömmar.. När han skulle ge ett exempel för klassen tog han ju självklart med mig i hans exempel.. Han sa de att en skön dröm för mig skulle vara att vakna upp med Nathalie brevid mig i sänge.. Sen när jag skulle vakna skulle jag bli så besviken när jag ser att det är min fula fru som låg där..
FYY FANN tänkte jag & självklar kan jag inte hålla tyst så jag sa till Sylve att det skulle ha vart min värsta mardröm att vakna med honom.. Äckel lärare.. Självklart skojade han.. men ändå.. jag vet hur hanär menom han ska skämta om sånna saker såjävlarska han få höra nåt tillbaka tänkte jag när han sa sådär.. hihi..

Ska snart träffa virre *jippi* vi ska till halvars &köpa glass så det ska bli mysigt..
Ska väl gå & raka mig lite känner mig lite hårig på benen hahaha vill ju inte vara en hairii skaeryy hahah..
Borde nog ta ut min lilla bulle katt sotis lite också & borsta henne.. image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0