Torsdag

Vaknade i morse & var super trött.. Det är ganska konstigt det där att när jag är ledig så vaknar jag super pigg kl 7.00 & när jag ska till skolan är jag über trött.. skummt!
Har haft en ganska seg dag i skolann.. sålde lite till balen.. gick ganska bra måste jag säga.. ska bli kul med balen men att ha det som projekt suger.. var visst inte så kul som jag först trodde...
Hade sedan samhälls C redovisning.. HJÄLP tänkte jag när jag kom till lektionen eftersom jag inte gjort nåt.. men som tur var hann de inte med alla.. så jag slapp *pustar ut* gick denna gång ialf..
ade sedan natur redovisning som jag gick hyffsat.. hade om efterbehandling av bröstcancer & eftersom mamma haft bröstcancer 2 år i rad så var det ju inget som var nyss för mig... men tror ialf de gick bra hihi..

Eftersom jag redan är igång så vill jag bara säga att mammiii är min idol.. Tur att du orkade kämpa för utan dig hade jag inte klarat mig.. Älskar dig..image4

Sen har man jobbat då.. va riktigt kul idag.. fast hade då tyvärr fått två extra parao elever från 5an.. lite små jobbiga men det är manväl i den åldern antar jag hihi usch nu kände jag mig lite taskig mot de yngre..

I morgon är det fredag då & äntligen helg... S.K.Ö.N.T!


Hoppas verkligen de blir en kul helg.. ska bli kul både i morgon & på lördag..

Skulle ju vara kul om emelie följde med på lördag.. har kanske inte fått en jätte bra bild av henne ibörjan men måste säga att jag verkligen haft fel om henne.. Riktigt snäll tjej.. Helt otroligt vad rykten kan förstöra.. Men Har en helt annan bild nu som absolut inte är nåt rykte ialf eftersom jag själv fått en bra uppfattning om henne=)..

Träffade virre igår också.. Var väldigt skönt måste jag säga efersom det varit lite halvspännt på sista tiden.. Känns inte bra att bråka med dig därför blir det en stor lättnad när vi blir sams... så nu är jag super glad =D..
image3

Sitter nu & funderar på om jag orkar att gå till skolan i morgon.. hmm.. har verkligen tröttnat vill bara ta studenten NU...

Nej om man skulle göra nåt vättigt nu då än att sitta här & häcka hihi.... perfekt virre ringde så nu ska jag åka & äta då fick jag helt plötsligt nåt att göra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älsklingen !

2007-03-24 @ 19:41:32
Postat av: Emelie

hihi va snällt skrivet :)

2007-03-25 @ 20:45:11
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0