The game e såå skööön

Vilken daaag.. Strålande väder & e på stört skönt humör..weeee de e nästan 10 grader & kl är 22.20..
Är lite trött nu.. Kom precis hem från dansen.. Dansar för Pascal på torsdagar.. De e så kuuul hihihi vi ÄGER...
Har även jobbat inna... Har brännt två skivor till jobbet för viss musik på jobbet suger.. SHIT säger jag bara när min låt strömmade ut från högtalarna.. The Game med wouldnt get far.. Jag ville bara dansa & sjunga...

{"You wouldn't get far"} Fucking them rap stars
You know who you are, put your hands up ladies
{"You wouldn't get far"} If you kept your legs closed
{"It would be just a waste of time"} But you know
{"You wouldn't get far"} Fucking them rap stars
You know who you are, I wrote this song for you
{"For you baby, I'd find you"} For you
And you, for alla y'all                         FUCKIT SÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖN

Miss Fatti är rätt skön me hihih..
RnB & Sommar tillsammasn äger allt hihihi..

Vägde mig i morse också.. har gått ner 5 Kg sen jag började bli seriös med träning & mat..så nu väger jag 46.. skapligt bra så nu brjar jag väl bli ganska nöjd till the summer 2007 hahaha..
Bra nattis... Brösten har dock inte krymt.. hahahah.... Nästa.. nathalie pamela andrsson.... haha I Don´t think so..

Nej nu måste jag börja skriva på med meditations dagbok som ska vara inne i morgon till "Ulla pulla" Omoget av mig..jag vet.. men hata hata hataaa henne..

CIIAAOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0