Sooliiigt

Jag blir så otroligt glad över att solen är här... nu är de bara lite värme som saknas.. Sen kommer jag bara sooollaaa.. Det måste vara bland det skönaste som finns att bara ligga & sola sig vid en brygga.. Sen är det bara hoppa i & bada när man känner för det.. usch vad jag längtar till sommar.. Tror den kommer blir super super =)..

Sen längtar jag till balen & studenten.. ska sy upp min studentklänning.. *jippiii* Jag hoppas det blir finiiig hihi..
image13image12
Detta är då klänningen jag ska sy upp.. fast den ska sluta precis över knäna & sitta lite tight ner till med en slitc där bak istället för vi knät där fram.. hihiilängtar tills jagfår sen.... hihih pirrar i magen nästan..
Haha tänk när jag ska stå med denna klänning & denna studentmössa & sjunga "sjung om studentens lyckliga daar lalala" hihi.. Helt sjukt!

Idag är jag lite trött.. speciellt efter skivstångspasset idag men jag var det inna med hihi.. men jääklar vad glad jagär idag.. Varför? ja det kan man fråga hihi.. Ska snart ut & övningsköra med virre haha undra hur det kommer gå.. hans äger atthan ska lära mig köra som honom.. hmmundra om jag vill de.. vill ju trots allt inte bli av med mitt körkort när jag väl tar det hahah..

Nu ska jag äta tacos med mamii & papii & med virre.. mummsiiii va gott de e..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0