Slappt

Idag har jag haft en rätt slapp dag.. började skolan 13.05 & lutade 13.35.. eller egentligen skulle vi slutat 14.30 men jag & sarah orkade inte vara kvar hihi..

Sedan var jag på stan med Sahara hihi gud vilken söt mamma du har hihi...
Ni var vädligt lika måste jag säga hihi..

Snart helg då.. vad skönt.. ska klippa mig på fredag & är vädligt nervös hihi vill göra nåt annorlunda men vågar nog inte hihi.. Sen blir det utgång med tjejorna.. Blir nog super kul för bättre sällskap får man ju leta efter.. Sahara & sofia mina änglar ska ut & mitt hjärtegull Sanna.. Sen skaemlie & sanna också följamed..känner dem inte så bra men det är bara roligt & lära känna dem bättre.. På lördag blir de leche då med bikbok tjejorna & elias=D.. De ska bli så kul.. får se om jag får med mig fler ut... emelie kanske.. så banga inte nu hihiih. Fast det är klart nr man inte känner så många är det förstårligt men ändå kan bli riktigt kul...

Hmm undra vad jag ska göra nu.. måste ju plugga natur*suck* de suger hårdast av allt..
Sen får vi se om jag ska träffa pirrisen... känns rätt skummt mellan oss för tillfället så kanske skippar de...

Aja nu ska jag ta mig i kragen &plugga natur.. blääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0