Jag HATAR dig idag...

Ok då har det hänt som jag ALDRIG trodde skulle hända.. Den personen jag litat mest på & som alltid har sagt att vu alltid ska tala sanning med varandra har då nu ljugit för mig.. Tack så JÄVLA mycket Viktor Larsson. Är så gryyymt besviken på dig så jag inte finner ord.. Hur fan kan du ljuga för mig av alla människor???
Du som säger att du äslkar mig hit & dit & som alltid ska vara så gullig... hur hade du tänkt att att de skulle gå?? Du är ju så dum i huvudet som ljuger för mig om du verkligen vill att nåt ska funka...
AAAAAWWWWWWWWW Vill bara skrika.. Du fattar ingenting om hur jag känner.. De gör du aldrig när jag säger att de där virre sårade mig.. Ne du fattar då INGENTING...
Idag hatar jag dig bara för att du gjort mig såå besviken.. Herregud... fattar inte hur du jag varit.. du som sa till mig en gång att nu gumman har du chansen att vara ärlig mot mig... va fan ska du slänga sten i ditt egna glashus för? Du sitter ju & ljuger för mig mitt framför ögonen på mig.. Jag frågade dig en gång om en sak & du va så JÄVLA FEG så du inte kunde stå för det... Hade du tänk att allt mellan oss skulle vara uppbyggt på en lögn eller....
Du kan ju höra av dig när du har något bättre & komma med.. tills dess är jag inte intresserad..
DU ÄR EN STOR JÄVLA BESVIKELSE.. Om du bara visste hur mkt jag gråtit för detta... & du är dum nog som tror att JAG vill att DU ska komma & trösta mig.. NEJ TACK...


Det ända som gjort mig göad idag är att de varit en strålande dag & jag har fått träffa min älskling & räddare i nöden... SANNA MIN DARLING.. Vad skulle jag göra utan dig gumman.. Älskar dig bummisen..

image18

Då är det let´s dance ikväll då.. heeejjaaa Tobbe...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskar dig med gumman! <3 Finns alltid här!

2007-04-01 @ 16:50:46
URL: http://www.saannaaevelynee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0