gee meeeej soommaaar

När man vaknade i morse var man ju inte alls för sugen på skolan så vad gjorde man ringde & sjukanmälde sig hihi.. sooo niicceee... Även Virre stuntade i de.. kan va för att han ville vara lika cool som jag..NOT.. Eller så ville han bara umgås helt enkelt hihi.. Riktigt mysigt va de ialf.. vi åktetill sörping & gick lite vid kanalen.. Känns lite oldi varning men de va härligt i solen hihi..
Åkte sedan & tränade.. Hade ju en skaplig träningsverks sen giår dock hihimen de va skönt..
Har massa massa ont i benen nu eftersom jag & virre körde lite splitt & spagatträning.. Aj aaj aaj men de va rätt skönt ändå hihi.. Virre skulle ju som vanligt dock retas & vara lite exktra hår men ski fick han för ja va lika busig jag hihiih..

Jag ÄLSKAR  verkligen solen.. Det är bara sommar som saknas nu.. GEE MEEEJ NUU hihi...
Ska snart gå & handla lite.. Det saknades nämligen lite ingridienser till min köttfärsås som jag ska laga idag. pasta &kärrfärsås är min specialare hihi.. MEE LIIKEE.. Hihi det är väl typ de ända jag kommer laga sen när mamma & pappa reser till kina.. ne vars har faktisk varit seriös & letat recept på arlas hemsida... Lite väl seriös kanske hihi men någon måste ju vara det med..

Idag har även betalat resan till Thailand.. BARA 338 dagar kavr nu hihi.. Trorjag återkommer med detta nr det är 1 månad kvar hihi..

Nu ska jag laga mat & sen är det övningsköra med virre som gäller hihi.. Än så länge har det inte blivit nåt race.. Men han har lärt mig hurmangör om manär ute i trafiken & vill utmana en bil på ett race.. Tror dock aldrig att jag kommer utmana nån haha.. Eller vem vet skenet kanske bedrar.. vad vet jag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0