Då har man blogg då...

Oki eftersom min egna lilla sahara pratar mkt om blogg så har jag nu också fixat mig en hihihi.. Det ska tydligen vara skönt att skriva av sig har jag hört & eftersom detta är mitt första inlägg så lär de blir lååångt hihi..

Först av allt vill jag skriva en hälsning till två tjejer som har kommit att bli två av mina bästa vänner i livet.. Sarah & Sofia.. ni är guuld värda... Lite knäppa ibland men detär tydligen jag me dhar jag hört haha... Kommer Sakna er som bara den efter studenten.. fast vi kommer självklart träffas.. men sofia åker ju till grekland så de blir svårt=( men tur att sarah finns kvar hihi..

En sak jag inte kan förstå är hur en person som kallat mig "syster" kan har bytt skepnad på så kort varsel.. trodde aldirg jag skulle stöta på något så falskt.. men nu har jag fått det bekräftat att det faktikst finns människor som är falksare än vatten... STOR BESVIKELSE!!!!!!!


Idag fick jag höra att Peter fått tjej.. FAN va kul... Våran egna lilla bocken har fått tjej.. jippiiiii =)...
Självklart va de grahna som tjalla...hihii vem annars?! Visst han pratar mkt men du är trots allt min bästis hihiihi..

Måste säga att jag såg en riktigt bra film i helgen.. vet jävligt onödigt av mig att skriva detta haha.. men ändå hahah.. alla måste se apocalypto,, riktigt bra.. den va lite väl blodig haha..
skulle ju sett den med virre.. men det har inte varit riktigt som det ska mellan oss på ett tag....
Förr förra veckan gjorde du mig riktigt irriterad... det är bara dig jag kan bli det på pga att du betyder så mkt så det du säger eller gör som sårar mig tar fruktansvärt hårt på mig..
Som tur är blev vi sams.. höll på att gå riktigt illa...
Vi va ju i romme förra veckan & hade kul ialf & det är ju alltid VI som har som roligast..
Trots denna roliga dag har vi fått gå igenom en del jobbiga saker i helgen som gjort mig ledsen...
Det har egentlgen inte hänt nåt men du vet ju hur jag har känt ett tag.. men nu efter att du sagt att du skulle ofra allt känns de bra.. de ända jag vill är att vi ligger på samma nivå & jag vet att du mått dåligt många gånger pga mig.... Kontigt det där att vi som är soulmate är de som gör oss mest ledsna....
Men när du sa att du skulle ge upp sakar bara jag gjorde de också kändes det som en tung sten lättade från mina axlar.. även fast de tar 1000 år för dig att fatta hur jag känner så gör du det alltid till slut hhhihih..
Måste säga att jag hade jäkligt skoj med dig igår & de blev jag riktigt glad över hihi,,
Skönt att de har årdnat upp sig nu hihii....


Idag efter min gymanalys på gym & friskvården var jag på resia... Jag har nu beställt en resa till Thailand i 3 veckor & jag åker den 1 mars 2008.... fy fan va härligt..... Vet att de e långt kvar men va fan hihihi ...
jag är så jävla lycklig & jag åker ju med en ängel så det kan inte bli bättre hihi..


fick min student mösse för nu 1 & halv vecka sen... fyyy fan kollar på den vaaaarje dag.. det är bara 42 dagar kvar till jag kommer kasta upp den i lften & säga... FÖR JAG HAR TAIT STUDEEENTEEEEN...FYFAAAAAAAAAAAAN VA JAG E BRA. Längtar som fan..

Imorn studiedag då.. yeeaaaahh...

Nu ska jag gå & äta lite är lite hungrig känenr kjag..har ju trosts allt inte ätit den halv 7....

pussilull                                                               image1




Kommentarer
Postat av: Sarah

Va gullig du är gumman! :D ... Du är också guld värd! Jag ringer dig imorgon så träffas vi när du slutat jobba. puss på dig grynet

2007-03-19 @ 23:10:59
URL: http://frokencarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0