AAWWW

Blir så galen galen GAALEEN.. Träffade en tjej i fredags på otten som kom fram & sa heeej gumman & gav mig en bamsekram... hmm tänkte jag.. fick just höra att du inte gillade mig.. Jag fattar inte.. Henne har jag inte träffat sen vi slutade 9an sen dess har vi tappat kontakten.. Jag har inte gett henne en tanke på jag vet inte huuur länge..
Fattar inte det är många som jag umgicks med förr som vet mer om mitt liv än vad jag vet om mitt eget..
Jag träffar inte dom längre, vi har växt ifrån varandra.. Jag skulle kunna säga att jag känner inte dom längre.. Efterom jag inte vet vad de brukar göra nu för tiden eller vad de styr med eller jobbar med så anser inte jag att jag känner dom.. de är gamla klasskompisar i mina ögon..
MEN tydligen så gillar ialf den här tjejen inte mig.. Då kan man undra varför inte då? Hon känner ju inte mig vad har jag gjort henne?? NADAA..
Dessa tjejer sitter & diskuterar mig & diskuterar saker de hört.. Har de ens frågat mig om de saker de hört...Nej skulle inte tro de... Ändå ska de sitta & ha syunta haha.. Snälla tjejer.. har ni inte skaffat er ett tillräckligt bra liv så ni inte har annat att prata om än mig?? TRAGISKT... När jag hörde att denna tjej inte gillade migbörjade jag garva.. Vad ska man göra.. det är tragist att det finns så falska människor i dagens samhälle..
Då kan man undra hur denna tjej orkade lägga ner sin energi åt att komma hela vägen fram till mig på otten & ge mig denna bamsekram.. Människor jag inte tycker om hälsar jag knappt på.. hälsar gör jag ju men de e knappt...
Tjejor, tjejor, tjejor ni har då sjunkit i mina ögon... ta nu & skaffa er ett bättre liv & börja bry er om era EGNA bekymmer istället för mina...*stort suck* Jag menar jag ryr migju inte om er längre så varför i H...... ska ni bry er om mig...

Vill ha sommar nu.. har sett massa mc förare.. kan inte min virre också ställa ut sin nu aå vi kanåka hihi.. de pirrar så skönt i magen när han brukar brassa på som han brukar säga i 230.. Hjälp säger jag bara när vi åkte till göteborg förra sommaren.. Då skulle han tävla med en bilförare.. 230-240 åkte vi i då & jag va hur näsra som helst på att åka av...Lite arg vart jag men de va ju för jävla kul hihi..
Sen ska ju då alltid mina älskling busa med mig.. så när jag minst anar det ska han köra på bakhjulet....men MIG på... HJÄÄÄLP.... men härligt de e  de så ställ ut den nuuuu hihi..
image14Virre sa inte du att jag va sexig på denna bild..haha vet inte om jag håller med om det hihii..

Nu är klockan 18.30.. virre kommer snart hit.. ÄNTLIGEN... träffade ju honom förut till två men det känns redan som evigheter sen.. Saknar dig juueeee.. Fick världens sötaste sms av honom förut.. hihi får ju i och för sig söta sms av honom varje dag.. han ska ju alltid haen tendens & sms bomba migpå kvällen & nätterna inna man ska sova hihi.. blir alltid så glad...
Tänk när du ska bo här hos mig i 2 veckor.. MYSIGT.. Undra hur mkt vi kommer sova*host* nej nu vart de för mkt här hihi..
SKYNDA HIT!!!
image15      PLUS    image16

ÄR LIKA MED image17 
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0