Yrskalle eller?

Gick upp idag för att jag skulle ha körlektion kl 8.. Sen när jag kommer dit märker jag att de skulle ju jag inte alls ha.. då hade jag alltså sett en tid kl 8 skrivit de på lappen men inte i pärmen.. SUCK för mig.. Har varit så pressad & stressad i veckan så inte undra på att de blev helt galet.. Men nu kan jag sova en liten stund till innan jag ska springa till make up & till frissan.. Måste också såga att de va rätt kul igår.. Visst de fanns en riktigt störd människa där som va lite för full.. inte undra på efter 20 shottar.. Träffade även sniffy något som jag blev riktigt glad över.. han e så snäll & rolig.. & han lovade att han skulle göra min student lika kul som hans blev.. alltså han skulle supa mig under bordet....IGEN! hahaha..
Ne nu ska jag sova lite innan stressandet börjar...
image136image137
Pera & Virre Pirre                                                                            Pera & jag
image138image139
Vem e Han???? Hette ialf fille =P           Me and virre

                                                                 image140


Kommentarer
Postat av: Elin

ahh me to :D va fina bilder från igår:) men vi träffades ju aldrig buhuhu..vi drog till otten för alla vi var med ville de typ:/ men hade du kul ?? vi ses ikväll på balen :D wijjj puss sötnos ;D

2007-06-01 @ 10:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0