Vilken kväll

Är så himmla nöjd med gårdagen.. va nervös över vad folk skulle tycka etc.. Men många sa att de tyckte att de va mysigt & att vi hade gjort de bra.. Så nu är jag så lättad & glad..
Blev extra glad att mina bröder v där ckså..
Fick även en liten chock när jag såg sanna min kusin älskling.. Hon va så vacker..
Alla va de verkligen..
Nu ska jag duscha pusssar

image145
Jag & Virre
image146
Jag
image147
Jag & Grahna
image148
Sofia & patte
image149
Emelie & Marco
image150
Linus & Fille
image151
Witha & Hans Tjej
image152
Sofia & Martin
image153
Mina grabbar =) Eddi Grahna Peter & Jensa kommer sakna er som fan efter studenten
image154
Jag & Sanna kussen min älskling
image155
Sarah & Z
image156
Virre Pirre
image157
Wistha & jag
image158
Jag & Min älskade bror Andu Pandy
image159
Jag & Virre
image160
Fredrik & Hans tjej Anna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack hjärtat, du var med såååå VACKER !

2007-06-02 @ 12:21:59
Postat av: Sarah

Min lilla älskliiing, du var så fiiin igår!! Och vilket gulligt inlägg du gjorde om mig och sofia gumman... Vi tre har verkligen en speciell vänskap <3
Imorgon är det brännbollen som gäller, wohooo :D... Jag ska ta med mig cider, hatar ju öl hihi. Jag tror jag ska vara barfota också, får se... Kanske tar lite sot olja på benen, armarna och fejset, men jag vet inte om dt passar... hhihi hörs sen gullesnutt

2007-06-02 @ 16:12:09
Postat av: E

Snygg bror. han är jätte lik david arquette ;). Bra bal ni annars ordnade igår! var jätte trevligt :) / Emelie

2007-06-02 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0