vilka dagar

Min födelsedag blev klockren.. hade suuuper kul.. & igåpr va de super mysigt & jaa hela veckan äger hihi.. Har bara haft massa kul..
Fina presenter..
Imorn blir de dock lugnt.. ska träffa linus & de blir väl & ligga & lata sig i solen om jag får bestämma & sen kolla sverige Island.. Men tror nog inte han bangar.. haha han vill ju försöka bli brunare än mig.. Kan lova dock att han inte kommer lyckas hihihi.. eller vem vet får se...
Nu snart ska jag bada & vara med mina kompisar.. Var förut med grahna.. fan va jag äslar alla mina vänner.. ikväll ska jag ha så sjukt kul.. vi ska grilla & förfesta & sen blir de utgång.. min bror skull också ut...woohoooo.. honom vill jag vara med för han e alltid så himla rolig hihii...
Vill också passa på att säga att "nattas bondläppar" ägde på ottenbrännbollen hihihhih....
                                                                     image163
image164

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo jag hade kul.. hehe man min hals mår inte bra för tillfället haha.. konstigt? njae.. men imorn är det studenten! fan va kul!!!! vart ska du ut sen? kanske ses?

2007-06-06 @ 15:33:59
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0