va fort allt går..

Ja satt & funderade lite i morse.. de va en vecka sen ja tig studenten... redan.. Frågade även Lena idag hur många körlektioner ja tagit & de va många.. faan kändes som de nästan va igår ja började på "Helens"..
ALLT har verkligen gått super fort.. Hinner nätan inte me i svängarna hihi..

Emelie: Kan verkligen förstå att du är trött på alla jobbiga människor som säger saker för de e ja me.. SJUKT trött.. Känns nästan som en del hänger sig kvar i "skitnsacks åldern".. De hör nåt, hittar på lite eget så de blir ännu större.. allt detta bara för att ha nåt att prata & diskutera om...
Fick en förfrågan igår ur jag kunde prata med dig... Ganska dum fråga tyckte ja!
Kanske för att ja tycker bra hon henne... ganska normalt att prata med folk man gillar om man frågar mig.. eller?!
Som jag skrev till dig önskar jag bara att vi kunde lärt känna varandra tidigare så hade jag sluppit tycka så illa om dig för nåt inte du gjort & gått & mått dåligt alla dagar ni gicm i skolan haha...
Men vet ju att du är en bra tjej & jag hoppas inte att du fått dåligt rykte som du skrev i din blogg för det är de sista du borde ha.. & förtjänar verkligen inte de... Vi får heöt enkelt visa att vi inte accepterar de nästa gång nån "SE & HÖR människa" kommer fram hihi...

Kollar på tv nu & har de skönt i soffan.. något som dock är lite roligt är att min bulle katt Sotis tydligen hittat sin favo sov plats.. nämligen framför tvn så det är lite hår & så som är ivägen när man kollar på TV haha.. av alla ställen varför ligga där hon ligger? ser inte ens skönt ut hihi..

image184 image185

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej hehe men det låter bra att du är bestämd nu. Du lät så himla tveksam förut ju. Men kul att du fått upp motivationen. oj hehe du har väl inte gått på körskolan så länge? kör du fler gånger i veckan? men du klarar det säkert på första! Du lär ju va vursting köraren med så många lektioner haha! Jo vet hur det känns och att man kan må jättedåligt. haha jo men skaffa en säck! skitbra hehe. Jo asså jag hatar verkligen att gå själv när det är mörkt. Försöker undvika det så mycket som möjligt. Usch va läskigt. tur att inget hände då.. MEn vart är det det ligger. dig ni ska på midsommar?
VA?! gick han runt o snackade? vad sa han? för han är ju så jävla snäll när ja träffar honom o säger aldrig nått till mig! Jaha.. har faktiskt aldrig hört nått om dig, eller att folk har snat så men det är så jävla respektlöst. Men men vissa är väl så egoistiska o bara vill förstör för andra. Hahah jo gör det! Sätt dom på plats hehe.
Klart det inte är onödigt. Jag läser ju din blogg haha. Men det är kul o höra vad som händer.
Jo men sm sagt kul att vi iaf fått en bra kontakt nu. Kanske hade sluppit allt skit om det blivit av tidigare. Men ja tycker det är skönt att allt är uträtt. ha det bra o ta hand om dig

2007-06-15 @ 14:26:32
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0