underbart

sitter nu & väntar på att ammi ska komma hem.. Hon är & handlar lite till landet.. Vi två ska åka ut dit idag & båten har också kommit ..jippiiii..
Det är föresten jag som ska köra ut till landet.. bra träning..
De ska bli så sköönt att komma ut till landet.. finns nästan inget härligare.. Hoppas bara vädret e bra..
Självklart såg jag i tidningen att de skulle bli grått på midsommar.. blir så törtt men det är ju inte först gången metrologerna eller va dom heter har fel så kanske blir ändrat tills på fredag who knows?
Ne nu ska jag sätta in lite nya låtar på Mp3n sen drar jag från stan & kommer hem imorn igen eftersom jag ska jobba på torsdag....
puss

image203
Såhär ser det är när man sitter på bryggan på landet.. så fiint hihi..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo precis skolan har tagit upp nästan all min tid o nu när den är över jobbar ja ju hela dan. O grejen är den att dom aldrig kan umgås med mig OCH marco. Det ska bara va mig så då blir det ju mer sällan. Vet inte varför dom är så.. o så säger dom att ja skickar sms till honom när ja är med dom o de anser att ja är osocial då. Men dom smsar sjukt mycket mer än jag. Men dom kanske inte gör det till sima pojkvänner.. dom har ju inga haha neevars men dom tycker ja är osocial iaf. Hmmmmmmm.. Jo men precis när de hittar killar är de ju också bara med dom o ska ta med dom. men men..
Ja det skulle vaj ättekul o hitta på nått. hahah ahh parmidda!!
Nee ska inte lämna in den. Ska ändå köpa ny. Beställde ju en mobil i maj men den har inte kommit än. När ja va på expert sa dom att den kasnek skulle komma i december!! Ja bara "what?!" men så ringde mamma igår o då sa dom kanske i slutet av veckan haha. Får väl se.
Hehe skulle va jättekul o komma. Men känns taskigt o komma flera stycken faktiskt. Inte så snyggt kanske haha.
Men vi måste ju höras om par grejen heheh..
Jaha för till mig sa han nått om att han aldrig skulle säga nått sånt o att han bara hade frågat dig vad som hänt typ.
hahahh nee men asså ja fattar inte varför nån skriver så. Inte för att ja bryr mig så mycket men personen måste ju va ganske feg som inte skriver namnet. Är han/hon rädd för mig eller?? haha. Nee men känns lite onödigt o fråga nu kanske. Två år försent hehe. Men alla är väl så jävla nyfikna på våra liv så dom inte kan hålla sig längre. För det är ju så jävla nödvändigt o kunna allt om alla. för "om inte du själv vet va du gör kan du ju alltid från någon annan - för det lär ju dom vetaa" eller? hehe. Jaa det lär ju va karin hon som är så jääääävla bra haha.
Det är o jobba hela veckan. Tom på midsommaraftons morgonen. Men men det är inte så länge o det blir ju mer betalt! hahah. Måste ha pengar nu till sommaren :)

2007-06-19 @ 11:09:52
URL: http://emelielj.blogg.se
Postat av: sarah

saaaaaaknar dig. ringde dig igår men fick inte tag på dig. pratade me sofia förut och hon ville kanske ta avslutningsmiddan imrogon, vad tycker du om det hjärtat? ringer dig sen... pusssssssar

2007-06-19 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0