så nära men ändå så långt bort..

Denna dag har verkligen gått undan.. Fick äntligen prata med sanna lite idag & det gjorde mig fruktansvärt glad..
Har även haft ett "djupt" samtal med Linus idag om lite gammalt.. Något som blev aktuellt när vi tog upp det i förrgår igen.. Men jag hoppas vi struntar i de nu för jag tyckte inte att det var så kul att diskutera det idag..

Har även varit hos martin idag & ätit taco & sett film.. de va rätt skönt att bara ta de lugnt.. men mår rätt illa nu & har ont i magen.. uuusch... Får alltid ont i magen när jag äter för mkt.. Åt två tortillas idag.. uuusch va mkt.. tur att jag ska börja med glutaminet snart =)...

Nu smsar jag lite med virre också eftersom vi kommit ihop oss lite...IGEN! Jag förstår inte hur vi lyckas hihi..

Kom & tänka på en sak idag.. Studenten! Det är redans nart en månad sen.. de va verkligen en riktigt rolig stund i mitt liv.. Glömmer aldrig.. Balen alla sena nätter.. grillningen vid sjön & alla festis nätter hihi.. de va verkligen skoj & bäst av allt min & sannas fest på hugo när vi tog studenten..

          

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Synd att man inte kan spola tillbaka tiden lite! Glömmer aldrig våran studentfest, min prinsessa <3

2007-06-29 @ 12:18:26
Postat av: Sarah

Så söt... Du betyder allt...

2007-06-29 @ 20:00:41
Postat av: Sarah igen

haha och nee, jag är inte bara tillfälligt sentimental p.g.a. svinet... haha

2007-06-29 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0