regn & grått

Idag Är de sjukt dåligt väder.. hela morgonen regnade de & nu är de bara grått ute.. Men som tur är jobbade jag iald..12-16..
Gick väldigt bra + att en kom in & köpte för 1626kr så de va ju mkt bra hihi..
Denna helg har arit vädligt kul ialf..
I fredags tog jag de lugnt & kollade på "the kontrakt" & igår va jag & limpa på bio.. Först på dan var vi på stan.. Egentligen skulle ja hjälpa honom & hitta några shorts eller annats men de va han som fick vänta på mig typ 1 timme inne på BikBok.. haha stackaren.. förstörd vart han nästan...
Sen gick vi ialf på bio & såg oceans 13.. Riktigt skön film måste jag säga.. Fanns många i salongen som va helt inne i filmen så de skrattade jag & limpa åt lite...
Efter bion gick vi in till donken.. Utanför låt en 15-17 åring heelt deckad & låg i fosterstälsning & kunde inte resa på sig..
Vi skrattade rätt mkt åt de eftersom vi såg honom rätt oerfaren... Tänk att klockan kanske bara var 23.45 & ända va de maaassa fulla ungdomar + denna stackare som va aaa fulla & deckad hahahaha..
En annan g¨r ut vid 00-01 & är full på ett bra sätt... Men antar att de e nån slags fjortisfylla dessa ungdomar hade...
Men de va rätt roligt ialf..
Linus köpte Ilaf en stor cola & en chees & jag en jordgubbs milkshake.. När vi kom till domino bad Linus mig att hålla hans cola..... SCHOOP sa de så tappade jag hela hans stora cola han velat ha hela kvällen i marken.. Han hade kanske bara tagit 3 klunkar.. OOJ hihi va de ända jag kunde säga... Kände mig jätte taskigt & försökte att gå tillbaka & köpa en ny cola.. men Linus ville inte att jag skulle gör de så vi skratta mest åt de.. men skämdes lite ialf..
Jag sa till Linus & intalade mig själv att jag trodde de va nån slags karma som gjorde att jag tappade den så han inte skulle få sin cola.. Istllet för en cola med massa socker i fick han smaka lite på min milkshake med nyttig mjölk i hahaha.. man kan ju ialf inbilla sig att de va så.. men måste erkänna att jag skäms lite hihih..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej.. vad bra. JAg tog 17-18 lektioner. Så det lär ju gå galant för dig! Jo jag va lite ledsen igår o ville gå hem men marco tvingade på mig o cykla hem o att ja skulle va hemma en kvart senare annars skulle de ta slut.. o det vill ja ju inte haha men det vai nte honom ja bråka med asså. O dum som jag är tog ja sönder min mobil så på vissa delar av skärmen ser ja inget o batteriet är helt cp. Sjukt onödigt o fjortisaktigt men va så jävla arg. Södra finnö vet ja ju vart det ligger.. MEn hulviken är ja inte så bekant med hehe. Men är det verkligen okej om ja kommer? För jag har tjaffsat så mycket med mina kompisar på senare tid o dom verkar inte vilja fira midsommar direkt. Tänkte fråga om det går för sig att marco också kommer i så fall? Vill ju inte tränga mig på haha. Asså ja skrev till jocke o fråga varför han ens börjat snacka med dig om mig o drar upp sån skit. Men han sa att han inte mena på det sättat.. yeah right. Asså folka är så jävla fula o elaka.. haha okej.. jo du är cool du ;) haha
Jo min kompis tod studenten i fredags så va i linköping o festa lite o så. Riktigt kul faktiskt. Men det va ju så sjukt mycket folk! haha.. ha det så bra

2007-06-17 @ 17:35:44
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0