Phuu

Var med mild ända till halv 1.. Vi hade verkligen seriösa samtal idag när vi fikade & åkte bil hihi..
Men de va skönt.. jag var rätt arg ibland & ja fick ett samtal & mild hörde rätt mkt av vad jag skrk i mobilen fast bildörrarna va stängda.. Men skönt ialf att jag kunde prata ut sen.. Vi gick en sväng runt lindöspåret & sen stod vi & kollade på vattnet lite..

Imorn fyller farmor 80 så vi i släkten ska fira henne.. då träffar jag äntligen sanna.. Skvaller & massa  skratt kommer det bli.. jag måste även visa dig en grymmt rolig låt.. Det bästa med att visa dig saker är att vi har samma sköna humor & kan skratta i föera timmar & ingen annan fattar vad det är som e så roligt.. De e verkligen roligt hahaha...
Jag längtar så mkt dör släkten brukar alltid vara så sjukt kul att träffa vi har alltid så roligt.. Har vi någonsin haft tråkigt?? I don´t think so...

Föresten om två veckor kommer balbilderna hihi..
Ne är lite nere så ska go to my bed now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0