Nu kom äntligen de efter längtade mailet..

Äntligen har jag fått svar av Sofia..
Saknar henne så mkt.. Hon berättade idag att de sökta massa butiksbiträden som fanns om jag ville söka.. Hon berättade även att hon pratat med en tjej som jobbade på ett café som tjänade 200kr/h + 2000kr varje dag i driks... Det är sjukt bra...



Är verkligen inte på nåt vidare humör heller... Men orkar inte prata om det heller för den delan.. Såkommer nog va rätt sur hela dan I think hihi.. Dessutom ska vi tydligen ut & äta med jobbet idag något som jag inte känner för heller.. men men..

Nu ska jag fixa till mig lite & sen träffa Granha på stan & lucha.. ska bli kul.. Saknar Granisen...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0