måndag igen då

då va de en ny vecka då.. sitten nu & äter en fralla innan ja ska börja jobba kl 2 till 7....
orkar egentligen inte.. vill bara soooovaaa..
Har stått nu framför spegeln i 1 timme & fixat hårat & kläder.. ser förjävlig ut.. de fick bli en par ljusa beggi byxor som jag kavlat upp en svart lite kortare klänning som svänger ut lite men sitter tight vid brösten & en senapsfärgad stickad kofta som är kortärmad & öppen i ryggen..
Håret blev en slarvig bulle för till slut gav jag upp.. hahaha jag orkar aldrig göra iårdning mig massa nu för tiden.. & jag vet inte när jag sminkade mig sist hahahaha.. stort suck för mg..
Nu ska jag snart gå...
Ööö vem fan e den där bf3c som skrivit till emelie hahahahahahahahaha helt sneeeeee...
kan alla låta henne va bara.. hon & ja e friends va e erat problem??? FUCKERS hahahaha..
dagens folk.....

pussssipusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0