lite trött..

Nu har jag varit & badat & grillat... Rätt skönt.. ska sova snart.. sen e de jobba imorn som gäller.. men bara 4-6 hoho ganska slapp dag.. Så himmla kul att hanna ringde idag..Har ju inte träffat henne på ett år eftersom hon varit i usa.. men imorn ska vi ta en fika.. hiihi finns så mkt att berätta...

Såg en kobent människa idag.. tycker inte alls att de e spec snyggt kom jag fram till då... Lite elakt kanske men det kom upp i huvudet just nu så jag ville bara få det ur mig hihi..

Har även kollat på glasögon idag.. orkar inte allitd ha linser.. så antingen blir de ett bar gucci eller chanel..
så nu kommer jag kanske tydligen få ett nyss smeknamn av limpa för enligt honom kommer jag bli en "brill orm".. kan säga att DU Linus E e största brillan som alltid spänner dig hahahahah.......NOT som du skulle ha sagt hihi...

Godnatt alla godingar

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha okej. vad bra att det är bättre iaf. okej. men känner du att det kan funka igen då? förstår att det är inte är kul men jag tror inte han skulle göra nått mot dig faktiskt.. va är jag den sista?? hahah jag ska plugga vidare tänkte jag. du då? blir det norge?? mycket festande blir det nog i sommar ska du se hihi. det känns så jävla skönt att kortet är klart! vilken känsla när han sa att jag va godkänd! ahah ja va så sjukt nervös innan. vi gick ut o åt nåra stycken. ja frågade ju viktor om ni skulle med men han sa att ni skulle va ensamma så antar att det blev mys ;) klart det blir race haha!

2007-06-13 @ 13:14:57
URL: http://emelielj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0