från nyår till 17 juni

Satt & funderade här idag lite & kom fram till att mitt liv har varit vädligt stormigt från nyår tills nu..
Egentligen ganska sjukt när jag satt & tänkte efter.. ALLT har gått så fot & det är nästan så jag inte fattar nåt..

Det började med att jag bråkade en del med min familj.. va jätte osams med mamma där ett tag % bodde borta ett litet tag & hörde inte av mig.. Efter några dagar hade jag ett röst meddelande på mobilen där min bror berättade att mamma varit på akuten hela dan för att hon brytit armen & krossat lite med här & var vid handleden.. allt bara brast för ig då så jag åkte ju hem dagen där på & vi låtsades väl inte om som nåt direkt eftersom min bror fyllde 25.. men allt blev laf bra där efter...

Efter de så började jag & limpa komma ihop oss lite.. & jag virre sofia patte sarah & adde började gå ut en del tillsammans...
En dag kom linus hem till mig & va sjuuukt arg... så arg har jag nog aldrig sett honom.. hans ögon var väl svarta antar jag..
Fick mig en ganska duktig utskällning & blev sjukt ledsen.. Det sas ganska mkt dumt den dagen från både mig & linus.. Vissa saker va lite väl onödigt sagt.. vill inte nämna va vi sa men de va ialf onödigt..
Efter de tappade vi väl kontakten en del.. skrev ialf ett brev för jag kände att jag inte fick sagt ens hälften av de jag vill få sagt...


Sofias liv förändrades vädligt snabbt.. Något som gjorde mig fruktansvärd ont i hjärtat eftersom Sofia är en vän som kommit & betyda vädligt mkt,,, Tur att hon är en så STARK människa...

Hade ialf som sagt en kul period där efter med virre & de andra jag nämde förut. & jag hittade på vädligt mkt roligt under den tiden...


Det var också under denna period jag & Emelie börjde få fin kontakt.. något som känns skönt nu.. Väldigt skönt dessutom.. =)


Började satsa på körkortet vädligt seriöst.. hade mkt iskolan..


jag & linus börjadeta upp kontaktskapen igen något som kändes bra eftersom han är en vädligt fin & snäll människa...


Hände mkt i Sannas liv också som inte direkt var några jätte roliga saker så man va lite ledsen för hennes skull..


Mot slutet här började jag & virre bråka rätt duktig & vädligt ofta...
En gång kom vi ihop oss vädligt mkt så jag vägrade svara på sms & han samtal under en liten period.. Vi blev ialf samns en kortis & började bråka igen.. men blev sams.. de va bråk efter bråk.. mest små bråk.. men en vacker dag bröt helvetet loss & vi bråkade som aldrig förr.. Jag skrek massor på honom & sa vrkligen saker som jag verkligen inte borde ha sagt.. han sa saker som gjorde mig fruktansvärt ledsen.. Han gjorde saker som jag kommer vara besviken över under en längre period..
Vi är ialf sams men det är verkligen inte som de brukar vara...
Gillar inte att bråka med Virre.. Vi brukar kuna prata om ALLT men är försiktigt just för tillfället att släppa in honom bland mina känslor för tillfället...
Hoppas de löser sig så småning om..

De va länge sen nu virre jag sofia patte sarah & adde var ute.. lite tråkigt eftersom de va rätt soligt..

Tog studenten.. något som jag har vädligt fina minnen ifårn & som jag alltid kommer ha minnen ifårn..

Detta är lite utav alla känslostormar jag varit med om & ändå är inte allt nämnt... Allt detta på bara ett halvår..
Är glad ialf att allt löst sig med Linus & allt håller på & lösa sig med Virre snart förhoppningsvis...
Är även glad över att jag & Emelie inte är "hatobjekt" länge & även glad över att jag har sådana fina vänner som Sarah & Sofia.. Även jag & Niklas har fått fin vänskap.. de e rätt roligt..
Nej nu orkar jag inte skriva mer..
Puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0